Retourprocedure MediVoordeelShop
In het geval u producten wilt retourneren vragen wij u om altijd schriftelijk contact met onze afdeling Verkoop op te nemen via info@
U ontvangt van ons een retourordernummer welke vermeld dient te worden bij uw retourzending.
Retourtermijn
Bij
Verwerken Retour
We streven ernaar om uw retourzending binnen 14 dagen te hebben verwerkt. Zodra uw retour verwerkt is ontvangt u hier van ons per e-mail hier bericht over: Wanneer de retourzending is verwerkt wordt het aankoopbedrag als volgt teruggestort:
Termijn terugbetaling
Het bedrag staat binnen vijf werkdagen weer op uw rekening.
Factuur Betaling
U ontvangt een creditnota welke u bij een volgende factuur kunt verrekenen.
Retourkosten
Kosten voor het retourneren van producten zijn voor uw eigen rekening. Uitsluitend in het geval dat
Artikelen uitgesloten van retourneren?
Enkele artikelen zijn uitgesloten van retourneren deze kunnen niet geretourneerd worden:
- Speciaal bestelde artikelen ( deze worden met een * aangegeven op de orderbevestiging)
- Gekoelde artikelen (koelkast producten)
- Batterijen
- Artikelen waarvan de verpakking beschadigd is of artikelen die gebruikssporen bevatten.
- Onderzoeksbanken en onderzoekslampen.
- Steriele producten of gesealde producten die geopend zijn.
Hoe kan ik mijn items retourneren?
Stap 1: Voordat u een artikel retour stuurt, dient er te allen tijde contact te worden opgenomen met de afdeling Verkoop via info@
Stap 2: De te retourneren artikelen dienen zodanig te worden verpakt dat de items die u wilt retourneren onbeschadigd, onbeschreven en onbeplakt blijven. Zorg dat de originele documenten van de producten niet zijn verwijderd.
Stap 3: Noteer onderstaand retouradres op uw retourzending:
T.a.v.: klantenservice (retour ordernummer)
W.M. Dudokweg 55, 1703DC, Heerhugowaard
Stap 4: Lever uw retour in bij PostNL punt bij u in de buurt.
Stap 5: Bewaar de track en trace code die u ontvangt bij verzending*
*Het is niet verplicht, maar het wordt aangeraden om uw retourzending met een track en trace code te verzenden.
Voorwaarden retourneren
- Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
- Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
- Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd.
- Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en niet behandeld.
- Indien een originele verpakking dusdanig beschadigd en/of beplakt is kunnen wij deze niet retour nemen, deze worden geweigerd en niet behandeld.
- Niet-identificeerbare retourzendingen zonder retour ordernummer worden voor maximaal 1 maand opgeslagen.
- Indien u vermoed dat uw retour niet juist is verzonden kunt u zich melden via de afdeling Verkoop. Na deze periode wordt het retourpakket via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
- Indien u verzend via PostNL met Track en Trace code kan er een eventueel onderzoek worden opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om een onderzoek in werking te zetten, wanneer deze ontbreekt is dit dus niet mogelijk. Deze service is uitsluitend mogelijk bij verzending via PostNL.
Artikelen ruilen / omwisselen
Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen en of om te wisselen. Wilt u toch een andere product, neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op.
Service & Garantie
Voor service en garantie verwijzen wij u graag naar onze Algemene voorwaarden. Heeft u vragen dan nodigen wij u graag uit contact met onze afdeling Verkoop op te nemen via info@